Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська Політехніка» Інститут комп’ютерних технологій автоматики та метрології Кафедра захисту інформації  Звіт Про виконання лабораторної роботи № 1 «Прості програми лінійної структури» з дисципліни « Алгоритмічні мови та програмування» (Варіант 14) обчислити значення виразу: x= y= Блок-схема до методу Main класу Program: Початок Laboratorna Lab=new Laboratorna() 1 Створення об’єкту Lab класу Laboratorna Lab.vvedennja 2 Lab.obchuslennja 3 Lab.vuvedennja 4 кінець Блок-схема до методу obchuslennja клас Laboratorna: початок Кінець Блок-схема до методу vvedennja клас Laboratorna: початок vvedit x= 1 s–змінна рядкового 2 типу x = Convert.ToDouble(s); 3 присвоєння змінній х значення змінної s введене з клавіатури і переведене до типу double vvedit y= 4 s=–присвоєння 5 змінній нового значення введеного з клавіатури у = Convert.ToDouble(s); 6 присвоєння змінній у значення змінної s введене з клавіатури і переведене до типу double Блок-схема до методу vuvedennja клас Laboratorna: початок  Список ідентифікаторів, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі та їх пояснення: vvedennja() – метод класу Laboratorna для введення значень змінних. vuvedennja() – метод класу Laboratorna для виведення кінцевого результату роботи програми на екран. оbchuslennja() – метод класу Laboratorna для обчислення значення виразу. Console– клас, в якому містяться методи вводу і виводу (WriteLine; Write; ReadLine) static void Main()–головний метод, який керує роботою програми, (з нього починається робота програми). Таблиця ідентифікаторів, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі та їх пояснення. № Позначення Ім’я Тип Призначення, опис  1. x x double (плаваючий довгий) Аргумент функції, вхідна  2. y y double (плаваючий довгий) Аргумент функції, вхідна  3. z z double (плаваючий довгий) Значення функції, вихідна  4. s s string Змінна рядкового типу,вхідна.   Остаточна версія програми: using System; namespace Mylabs { namespace Laba1 { class My { public double x; public double y; public double z; public void calculate() { z = (x * y + Math.Pow(x, 2) * Math.Pow(y, 2)) / (Math.Tan(Math.Pow(x, 5) * Math.Pow(y, 5))) - Math.Cos(x * y) + x * Math.Pow(y, 5 / 6) + 173.11 * x; } } class Program { static void Main() { My Laba = new My(); Console.Write("vvedit x="); string s = Console.ReadLine(); Laba.x = Convert.ToDouble(s); Console.Write("vvedit y="); string t = Console.ReadLine(); Laba.y = Convert.ToDouble(t); Laba.calculate(); Console.Write(Laba.z); } } } Результат роботи програми: z=592.6485935517
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 14:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини